İhsan Yalçın'ın X'te aktardığına göre; tutuksuz sanık İzzet Yıldızhan "Bu olayda en masum olan benim" diyerek savunmasında şu ifadeleri kullandı:

"Tüm itibarım yerle bir oldu. 45 gün cezaevinde yattım. Ne olduğunu bilmeden.
Ben en mağdur olan tarafım. Ben mahkemeden itibarımı geri istiyorum."

Yorumlar