İzzet Yıldızhan mahkemede isyan etti: "Tüm itibarım yerle bir oldu"
Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti davasında tutuksuz sanık olan İzzet Yıldızhan savunmasında "Bu olayda en masum olan benim. Tüm itibarım yerle bir oldu" dedi.
Abone Ol
İhsan Yalçın'ın X'te aktardığına göre; tutuksuz sanık İzzet Yıldızhan "Bu olayda en masum olan benim" diyerek savunmasında şu ifadeleri kullandı:
"Tüm itibarım yerle bir oldu. 45 gün cezaevinde yattım. Ne olduğunu bilmeden.
Ben en mağdur olan tarafım. Ben mahkemeden itibarımı geri istiyorum."
Gelişmelerden haberdar olmak istiyor musunuz?
Google News’te Ben Haber sitemize
abone olun.