Ateş Denizi'nin başrolü değişti: Erdem Kaynarca’nın yerine Mustafa Mert Koç
TRT Tabii'nin merakla beklenen dizisi Ateş Denizi'nde Erdem Kaynarca'nın sözleşmesinin feshedilmesi sonrası başrol için Mustafa Mert Koç ile anlaşma sağlandı.
Abone Ol
Birsen Altuntaş'ın haberine göre; çekilen ve milyonlarca liraya mal olan 3 bölüm çöpe atıldı, yeni oyuncu arayışı başladı. Gelen son bilgiye göre rolün yeni sahibi Mustafa Mert Koç oldu.
İKİ AYRI ROLE BİRDEN HAYAT VERECEK
Hem geçmiş, hem de günümüzde geçen, yapımcılığını Özhan Eren’in üstlendiği dizide Mustafa Mustafa Koç, “Galip” ve “Nezih” adlı iki karakteri birden oynayacak.
Beşir Ayvazoğlu’nun aynı isimli romanından uyarlanan dizinin başrol kadın oyuncusu ise Neva ve Devran’a hayat veren Hazal Filiz Küçükköse…
Gelişmelerden haberdar olmak istiyor musunuz?
Google News’te Ben Haber sitemize
abone olun.