Uyuşturucunun Etkisiyle Halüsinasyon Gördü!

İzmir’in Karabağlar İlçesi’nde, LSD adlı uyuşturucu madde kullandığı ve halüsinasyon gördüğü iddia edilen 19 yaşındaki T.B.K., kendisini 6’ncı kattaki evin balkonundan boşluğa bıraktı. Park halindeki otomobilin üzerine düşen T.B.K., ağır yaralandı.

Uyuşturucunun Etkisiyle Halüsinasyon Gördü!
 
Olay, dün saat 23.00 sıralarında İnönü Caddesi’ndeki bir apartmanda meydana geldi. İzmir’deki arkadaşlarını Adana’dan ziyarete geldiği ve gitaristlik yaptığı belirtilen T.B.K., iddiaya göre LSD isimli uyuşturucu madde kullandı. Uyuşturucunun etkisiyle halüsinasyonlar gören T.B.K., balkona çıkarak 6’ncı kattan kendini boşluğa bıraktı. Park halindeki otomobilin üzerine düşen T.B.K. ağır yaralanırken, arkadaşları durumu sağlık ve polis ekiplerine bildirdi.
 
İhbar üzerine gelen sağlık ekiplerinin yaptığı ilk müdahalenin ardından T.B.K., İzmir Bozyaka Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı. Burada tedaviye alınan T.B.K.’nin hayati tehlikesinin bulunduğu belirtildi. T.B.K.’nin polise, LSD isimli uyuşturucu maddeyi kullandıktan sonra halüsinasyon gördüğünü ve kendisini boşluğa bıraktığını söylediği öne sürüldü.
 
Polis olayla ilgili soruşturma başlattı.
Güncelleme Tarihi: 03 Mart 2015, 10:23
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER