Sınırsız ve kesintisiz Internet Televizyonu, Güncel Haberler: Ben TV

Gül, Kayseri Valiliği’ne Ziyaret Etti

11’inci Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, bu gün öğle saatlerinde Kayseri’de adını taşıyan üniversitede öğretim üyeleriyle bir araya gelip, kampus içindeki müzeyle ilgili son değerlendirmeleri yaptı. Gül ardından Kayseri Valiliğini ziyaret etti.

Kayseri’ye dün gelen Abdullah Gül, geceyi babası Ahmet Hamdi, annesi Adeviye ve kardeşi Macit Gül ile birlikte geçirdi. Abdullah Gül, bu sabah yakınlarıyla bir araya geldikten sonra öğle saatlerinde Abdullah Gül Üniversitesi’ne (AGÜ) geldi. Burada Rektör Prof.Dr. İhsan Sabuncuoğlu tarafından karşılanan Gül, öğretim üyeleriyle bir süre sohbet ettikten sonra, burada adını taşıyan müzenin düzenlenmesiyle ilgili yetkililerden bilgi aldı.

11’inci Cumhurbaşkanı Gül, daha sonra Kayseri Valiliğini ziyaret etti. Vali Orhan Düzgün ve il protokolü tarafından valilik önünde karşılanan Gül’ün ziyaretine basın mensupları alınmadı.

Abdullah Gül, akşam saatlerinde özel uçakla İstanbul’a dönecek.

Yayın Tarihi : 13.01.2016 : 16:09

Etiketler : Abdullah    Gül    Kayseri    Valiliğine    Ziyaret    Etti    Genel    Kanalben    Haber